Produkt dnia
Kryza Victorian Flowers I
Kryza Victorian Flowers I
45,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

ZAMÓWIENIA:

1. Złożenie zamówienia przez Klienta polega na rejestracji w sklepie internetowym https://arianneboutique.pl i podaniu kompletnych oraz prawidłowych danych osobowych, które potrzebne są niezbędnie w celu realizacji zamówienia.

2. Zamówienia można składać także telefonicznie w dni robocze pod numerem kom. w godzinach 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku. W soboty kontakt telefoniczny możliwy jest w godzinach 12.00-16.00. W niedziele oraz dni wolne od pracy/święta kontakt ze sklepem możliwy jest tylko drogą e-mailową: lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: Telefoniczną formę zamówienia preferujemy w przypadkach, gdy Klient nie ma możliwości w danym momencie skorzystania z dostępu do sieci lub zamówienie jest pilne.

3. Rejestracja w sklepie internetowym jest darmowa oraz niezobowiązująca do zakupów. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z rejestracją. Następują natomiast korzyści w postaci bieżących informacji o nowościach, promocjach, kodach rabatowych itp.
Po dokonaniu rejestracji może zostać wysłany link na podany przez Klienta adres e-mail z prośbą o potwierdzenie i aktywację konta. Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę.

4. Po aktywacji konta Klient może zalogować się przy użyciu indywidualnego loginu i hasła w sklepie internetowym i złożyć dowolne zamówienie.

5. Proces składania zamówienia to wybór przez Klienta danego produktu, jego koloru lub wzoru oraz (jeśli jest taka opcja dostępna przy danym wyrobie-rozmiaru), następnie należy kliknąć w ikonę koszyka i dodać produkt. Zakupy w koszyku można dowolnie edytować/usuwać produkty i dodawać nowe, dopóki Klient nie dokona płatności.
W przypadku chęci kontaktu przed dokonaniem zakupu odnośnie naszych wyrobów, wszelkich pytań o szczegóły prosimy pisać maila na adres: kontakt@arianneboutique.pl. Klient może skorzystać również z formularza kontaktowego poprzez sklep: https://arianneboutique.pl/pl/contact. Wiadomości do nas można wysyłać 24h na dobę przez wszystkie dni tygodnia. Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe, zazwyczaj w ciągu kilku godzin. W dni wolne i święta kontakt mailowy może być utrudniony, jednak staramy się w miarę możliwości odpowiadać na wiadomości.


6. W przypadku, gdy Klient złożył zamówienie, ale z jakichś przyczyn chce go anulować lub dokonać zmian w kolorze/ilości wyrobów, prosimy o pilny kontakt e-mail: kontakt@arianneboutique.pl. Wszelkich zmian lub anulacji możemy dokonać do momentu wysłania zamówienia. W chwili nadania paczki nie ma już takiej możliwości.

8. Dokonując zamówienia Klient, zobowiązuje się do zapłaty za zakupy oraz akceptuje regulamin sklepu.

PŁATNOŚCI:

1. Termin płatności przez Klienta za zamówienie wynosi do 14 dni roboczych. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane i nie zostanie zrealizowane. Produkty, które Klient zarezerwował w momencie dokonania zakupu, wrócą w danej ilości na stan magazynowy.
W przypadku kontaktu Klienta ze sklepem i poinformowania o przyczynie braku zapłaty w terminie możemy w wyjątkowej sytuacji przedłużyć jego rezerwację do momentu zapłaty nie dłużej niż 3 dni robocze.

2. Formy zapłaty za zamówienie:

- bezpośredni przelew na rachunek bankowy lub tradycyjna wpłata za pośrednictwem druku do przelewu w banku, na poczcie lub w innym dowolnym punkcie.
Płatności należy dokonać na rachunek bankowy: 16 1140 2004 0000 3202 7752 9975
3. Wszystkie ceny wyrobów są cenami zawierającymi podatek VAT.
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę w formie elektronicznej. Forma papierowa zostanie dołączona na wyraźne życzenie Klienta.

REALIZACJA I SPOSOBY DOSTAWY:

1. Termin realizacji zamówień wynosi 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

2. Paczki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Firm kurierskich.

3. Paczka powinna dotrzeć do Klienta w przeciągu 5 dni roboczych od momentu jej nadania. W sytuacji, gdy po upływie tego terminu przesyłki nadal nie ma, prosimy o kontakt ze sklepem i zgłoszenie nam problemu.

ZWROTY:

1. Klient ma prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten liczy się od momentu wejścia Klienta w posiadanie zakupionej rzeczy lub w momencie, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
W przypadku chęci zwrotu Klient powinien przesłać odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu drogą e-mailową: oraz opcjonalnie może również poinformować nas o tym telefonicznie. Do odstąpienia od umowy niezbędny będzie prawidłowo wypełniony formularz zwrotu dostępny TUTAJ.

2. Zwracaną rzeczy/y należy odesłać na adres: E-usługi Paweł Marciszewski ul. Zamkowa 16/2 57-340 Duszniki-Zdrój NIP 883-175-20-08.

3. Klient może odesłać towar w tym samym opakowaniu, w którym go otrzymał, jeśli nie jest ono zniszczone i jest możliwość ponownego zaklejenia paczki.
Odsyłany towar powinien być zabezpieczony dokładnie w taki sam sposób, w jaki został dostarczony do Klienta.

3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Klientowi wszelkie otrzymane płatności, w tym również koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych/opcjonalnych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Prosimy o niezwłoczne odesłanie towaru nie później niż 14 dni od momentu, w którym sklep został poinformowany przez Klienta o odstąpieniu od umowy. Termin ten zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle towar w ciągu 14 roboczych (liczy się data stempla pocztowego). Klient ponosi koszty odesłania rzeczy i nie są one zwracane. Jak powyżej: zwracamy koszty przesyłki do Klienta oraz koszty zakupionych rzeczy.

5. Zwracana rzecz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Klient ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny/niewłaściwy niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot należności jest rozpatrywany według stanu zwróconego towaru.

REKLAMACJE:

1. Wyroby ArianneBoutique wykonywane są w całości ręcznie w Polsce, nie są to masowe produkty tworzone w ogromnej ilości. W 99% nie ma możliwości przeoczenia żadnego szczegółu podczas tworzenia danego wyrobu. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy wyrób był idealny, ponadto stosujemy materiały najwyższej jakości. Jeśli jednak Klient stwierdzi wadę rzeczy, która faktycznie miała miejsce może wówczas ubiegać się o reklamację.

2. Jeśli towar dotrze uszkodzony lub zostanie stwierdzona jakakolwiek wada, Klient może skorzystać z formularza reklamacji TUTAJ.
I odesłać go prawidłowo uprzednio wypełniając na adres e-mail: kontakt@arianneboutique.pl.

3. Następnie prosimy zapakować rzecz oraz ją zabezpieczyć tak samo, w jaki sposób była dostarczona do Klienta. Do paczki należy włożyć karteczkę z numerem zamówienia i przesyłkę odesłać na adres: E-usługi Paweł Marciszewski ul. Zamkowa 16/2 57-340 Duszniki-Zdrój NIP 883-175-20-08.

4. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych przez Klientów za pobraniem!

5. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany nie później niż do 5 dni roboczych, a następnie po pozytywnym jej rozpatrzeniu według żądania Klienta rzecz zostanie wymieniona na nową (tylko w przypadku, gdy będziemy posiadali więcej sztuk danego wyrobu i wymiana będzie możliwa). W innym przypadku zwrócone zostaną Klientowi wszelkie poniesione koszty przelewem bankowym na podany nam numer konta bankowego.

DANE OSOBOWE:

Szanowni Klienci,
Na podstawie RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1. Administratorem przetwarzanych danych jest E-usługi Paweł Marciszewski ul. Zamkowa 16/2 57-340 Duszniki-Zdrój NIP 883-175-20-08
2. Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy kupna-sprzedaży na odległość.

3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie tylko w celu realizacji zamówień. Nie udostępniamy prywatnych danych Klientów osobom trzecim! Sklep ArianneBoutique zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy oraz absolutnego zabezpieczenia i ochrony danych swoich Klientów.

4. W dowolnym momencie każdy Klient ma prawo do wglądu swoich danych osobowych, poprawienia ich, zmiany, jak również ograniczenia przetwarzania, a także zażądania ich usunięcia.

5. Każdy Klient ma prawdo do wniesienia skargi związanej z przetwarzaniem przez nasz sklep danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Wszelkie szczegóły związane z ochroną danych osobowych Klienci znajdą w Polityce Prywatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl